Imperial City Prison

-> Wymagane DLC Imperial City

-> Dungeon 4 osobowy na poziomie Veteran/Normal

-> Dungeon Sets: Scathing Mage, Sheer Venom, Leeching Plate, Lord Warden

DLC zawarte w pakiecie ESO Plus lub dostępne do kupienia w grze w sklepie Crown Store

BOSS: OVERFIEND

·        Circle of Corruption – umiejętność bossa używana po ładowaniu (animacja czerwonych iskier) – można ją przerwać bashem. Tank powinien przerywać wszystkie ładowalne ataki bossa. W przypadku nie przerwania – pod stopami pojawi się duży okrąg który od razu zakłada stun’a na 2 sekundy oraz zadaje umiarkowaną ilość obrażeń.


    ·        Flurry – frontalny atak stożkowy, zadaje bardzo duże obrażenia wszystkim celom przed bossem w zasięgu. Jest to powód dla którego wszyscy oprócz tanka powinni stać za plecami bossa. 


·        Addy – podczas walki cały czas będą odradzały się dodatkowi przeciwnicy (addy) po dwóch stronach klatki oraz przy portalu. Należy zabić je jak najszybciej ponieważ im dłużej walka trwa, tym więcej się ich odradza.

·         Tank ustawia bossa tyłem do reszty party aby uniknąć Flurry, oraz bashuje Circle of Corruption. DD powinny jak najszybciej zabijać Addy. Przy około 40% życia bossa, przyzwie Harvestera (duży wężo-podobny Add) która używa bashowalnego skilla – co także należy do obowiązków tanka – który może zadać bardzo duże obrażenia DD. DD muszą zbić Harvestera jak najszybciej, a tank musi trzymać oraz bashować zarówno jego jak i bossa. Staramy się używać jak najwięcej ataków AoE oraz poprawnie pozycjonować. 

BOSS: IBOMEZ THE FLESH SCULPTOR

·        Sludge Pool (mechanika środowiskowa) – po wejściu do pomieszczenia z bossem zauważysz duże „jeziorko” ze szlamem centralnie po środku. Dookoła ustawieni są oddani wyznawcy. Po trzech stronach pomieszczenia znajdują się drzwi przez które addy wchodzą do pomieszczenia i kierują  się do wspomnianego wcześniej jeziora ze szlamem – po dojściu do niego zamieniają się we Flesh Atronachy które zadają duże obrażenia  – na tyle duże, że w większej ilości są w
stanie zagrozić tankowi. Tą mechanikę można skontrować poprzez zabijanie addów wchodzących do pomieszczenia za pomocą pojawiających się w pomieszczeniu „granatów” – możemy je aktywować synergią i rzucać w adddy – zabija je to na miejscu.


·        Atak frontalny, stożek – łatwa do uniknięcia/zblokowania mechanika która zadaje umiarkowane obrażenia – mimo wszystko tank powinien trzymać bossa zwróconego plecami do graczy. Uwaga – blokowanie ataku zmniejsza główne obrażenia, ale nadal zarzuca na gracza DoT.


·        Tenderize – prosta mechanika polegająca na podbiegnięciu do losowego gracza, przewróceniu go oraz unieruchomieniu. Jeżeli bossowi się to uda, zaczyna ładować heavy attack który należy jak najszybciej przerwać – zbashować. W przypadku niepowodzenia, unieruchomiony gracz jest zabijany na miejscu. 

 

BOSS: GRAVELIGHT SENTRY

·        Eksplozja – boss owija się mackami i obniża nad ziemię, po chwili uwalnia eksplozję obejmującą całą wyspę która zadaje duże obrażenia i odrzuca graczy. Należy to zawsze blokować!


·         Addy – Nekromanci – na krańcach wyspy z bossem znajdują się nekromanci którzy przyzywają addy oraz atakują graczy. W zależności od obranej taktyki można w pierwszej kolejności ubijać nekromantów lub bossa. Nekromanci co jakiś czas używają umiejętności które muszą być zbashowane.


BOSS: FLESH ABOMINATION

·        Ground Impulse – co jakiś czas boss, zakopuje obie swoje ręce i zaczyna podtrzymywać AoE na każdy członku party.


·        Necrotic Hoarvars – addy które muszą być zabijane w pierwszej kolejności na odległość – stanie za blisko nich może skutkować szybką śmiercią, szczególnie w połączeniu z innymi mechanikami.


·         Strategia na bossie ogranicza się do ubijania addów, unikania mechanik i zadawaniu bossowi jak największych obrażeń.

BOSS: WARDENS BODYGUARDS

·         Po drodze do ostatniego bossa przyjdzie nam się zmierzyć z 4 minibossami – każdy z nich jest zasadniczo odbiciem klas – Dragonknight’a, Nightblade’a, Templar’a, i Sorcerer’a. Stanowczo priorytetem jest jak najszybsze ubicie magów oraz unikanie mechanik.

BOSS: LORD WARDEN

·        Energy Spheres – na całym obszarze walki będą pojawiały się niebieskie sfery, gdy podejdziemy za blisko łączą się z nami niebieskim promieniem i zadają obrażenia oraz wysysają Mane – unikami jak ognia.


·        Meteor Strike – na losowym graczy może spaść meteor który należy po prostu zblokować.


·        Portale – podczas walki, boss przyzywa 2 duże portale na ziemi. W pewnym momencie boss wzlatuje do góry i zaczyna ładować atak specjalny. Podczas ładowania graczy muszą od razu wbiec w portale – ale uwaga, jeden portal na 2 graczy! Po wbiegnięciu przeniesie nad komnatę i zaczniemy spadać – aby uniknąć Fall Damage wciskami synergię. Jeżeli podczas walki gracz przez przypadek wbiegł w portal, kolejny także musi w niego wbiec – w ten sposób portal się zresetuje, w przeciwnym wypadku podczas ataku specjalnego jeden z graczy nie będzie mógł użyć portalu i zginie.


·        Flurry Attack – boss podczas walki może złożyć razem ręce i wypuszczać bardzo szybko dużą ilość pocisków w losowego gracza, a także wszystkich obok niego. Ta mechanika powinna być blokowana przez tanka – musi on po prostu stanąć przy twarzy bossa pomiędzy nim a graczem w którego jest wycelowana. 


·         Image Split – przy 60% i 30% życia bossa – podzieli on się na 4 kopie samego siebie. Wszystkie kopie atakują graczy i należy je jak najszybciej zabić, ale tylko jedna kopia w danym momencie jest materialna i można zadawać jej obrażenia. Graczy powinni jak najszybciej zabić materialną i przejść do następnych pilnując tym samym żeby nikt nie umarł.